13 Kasım 2008 Perşembe

Olsaydım izle

Olsaydım Şarkı Sözleri


Seni çok özledim gece gözlüm benim
Gemilere bin gel yine gidersin
Sonbahar rüzgarı kırarken dalları
Ayrı düşen yaprak yaşar mı söyle
Olsaydım olsaydım ben yağmur olsaydım
Düşseydim bulutlardan kirpikte dursaydım
Olsaydım olsaydım ben rüzgar olsaydım
Esseydim denizlerden kalbinde uyusaydım
Unutuldum mu ben unutuldum mu ben
Seviyorsan bulutaları tat gel yine gidersin
Unutuldum mu ben unutuldum mu ben
Seviyorsan denizleri geç gel yine gidersin


Söyleyen : Kayahan


Olsaydım dinle


Kayahan tarafından dinlediğimiz Olsaydım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Olsaydım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Kayahan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: