17 Kasım 2008 Pazartesi

Neyim Var Ki izle

Neyim Var Ki Şarkı Sözleri


Neyim var ki
Bir bahçemiz var
Bir taraf çiçekli, bir tarafsa çöl
Bir tarafta gökkusagi, öbür tarafsa çöl
Sınırda kalmışlardanız biz
Hep sınıfta kalmışlardan çok uzaktayız
Sıkıntı çekmişlere yakın bir yerde
Çölde kazanilan zaferler
Hepsi kanla yazilir
Ahmak olmasaydın insan
Tüm zaferler dostça kazanilirdi
Her gün dogumun hergün batimina
Her geceden gündüze işlenen bir suç var
Her bir yerde bahçemiz var
Cümleler de ol deva diye dua ederdi günde bin defa
Fayda yok! bu çok fena
Çare yok! bu bir bela
Sanki yoktu basta
Hepsi kalsın
Alemimde sagopa ve ceza
Rap için bir pranga

İlham perilerim
Yorgun ellerim
Ve miskin armağan düşüncemin
Yaninda bir emanetim bu bedene
(Zor)
Yıllarim bir yetki verdi
Etki tepki oldu
Kendimin hudutlarinda bir çiçektim, mordum
Onca tarla doldum
Bir şafaktim
Askerin duvarda yırttığı bir takvim yapraınnda
Geri kalan umutlar oldum
İstediğim yerdeyim
1-2 Dakika verin bu adama konuşamaz
Dilim tutuldu

Fincan kahvem hatrina saydim
Bir yudumluk askim beni sarhos
Komplo ordularim gardiyanlarim
Neyim var ki raptan gayri

Fincan kahvem hatrina saydim
Bir yudumluk askim beni sarhos
Komplo ordularim gardiyanlarim
Neyim var ki raptan gayri

Akar sular bu bahçelerde
Kurtulur zebanilerden
Akmayan suyun gül çölde
Çesmeler var her bir yerde; bul
Olmaya çalis bir kul
İstedigimiz hep tek sulh
Olmasin altimda çul
Olmasin param ve pul
Genede gül bir kez be
Bir kere gül be
Senede bir de olsa
Gül bu çölde yeserir elbet
Sabah biter ve bizde
Sinirin ortasinda kaybolup gider de
Sözlerimizi ve rapimizi
Miras birakiriz yeter

Ey rapin sebepsiz anlamı
Damarlarımda gezine dur
Şakaklarimda kan birikmiş
Ben bir cümlelik bir nokta değilim
Şiirlerimle gömülecek Adım
Satırlarim ve geçmişim
Tokat izlerim
(Ceza - anlat)
Ellerimde karakalem
Kara gözüm seyirde
Yollarimda yolunu gözledigim bir yolcu
Malum
Yaradan allah'im! gençligime mahcubum
Oyuncak bir tabanca elime hakim oldu
Çok alıştım
Ben bugünde yaşıyorum
Yarında meçhulüm
Bin yasak ve bin cezayla ilelebet mi yaşıyorum
Bir bal olsam, damlasam
Bu yeryüzünde bir kalbim, nefretim
Ve var olan bin cezam

Fincan kahvem hatrina saydim
Bir yudumluk askim beni sarhos
Komplo ordularim gardiyanlarim
Neyim var ki raptan gayri

Fincan kahvem hatrina saydim
Bir yudumluk askim beni sarhos
Komplo ordularim gardiyanlarim
Neyim var ki raptan gayri

Ceza - neyim var ki



Söyleyen : Ceza


Neyim Var Ki dinle


Ceza tarafından dinlediğimiz Neyim Var Ki video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Neyim Var Ki isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ceza klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: