14 Kasım 2008 Cuma

Neler Neler izle

Neler Neler Şarkı Sözleri


Neler neler

Sığınacak başka kimim var
Gecemde gündüzümde sen
Senin için atan yüreğimin
Yangınını bi bilsen

Neler neler neler neler neler yaşatıyorum
Neler neler neler neler
Ne savaşlar veriyorum
Neler neler neler neler
Gözümde büyütüyorum
Neler neler neler neler
Ne hayaller kuruyorum

Allahım yardım et yardım et ölüyorum
Bu benimki o değil kendimi biliyorum
O mışıl mışıl uyuyor
Duygu nedir bilmiyor
Bense böyle hergece kendimi yiyorum



Söyleyen : Tan Taşçı


Neler Neler dinle


Tan Taşçı tarafından dinlediğimiz Neler Neler video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Neler Neler isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Tan Taşçı klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: