24 Kasım 2008 Pazartesi

Ne Yapsam Seviyorum izle

Ne Yapsam Seviyorum Şarkı Sözleri


Sen unutmuşsun yakışır
Kalbim aklımla savaşır
O öpüşlerin o sevişlerin çıkamadı içimden
O sıcaklığın yakıyor beni atamadım içimden

Ne yapsam seviyorum
Hadi vazgeçir kalbimi yanıyorum
Ne yapsam seviyorum
Elimde değil çok özlüyorum

Ne yapsam seviyorum
Hadi vazgeçir kalbimi yanıyorum
Ne yapsam seviyorum
Elimde değil çok özlüyorum

Belliydi terk edeceğin
Kalbimi kırıp gideceğin
Ne arar nede sorarım demem henüz vakit çok erken
Zaman akmadı sabah olmadı anılar konuşurken

Ne yapsam seviyorum
Hadi vazgeçir kalbimi yanıyorum
Ne yapsam seviyorum
Elimde değil çok özlüyorum

Ne yapsam seviyorum
Hadi vazgeçir kalbimi yanıyorum
Ne yapsam seviyorum
Elimde değil çok özlüyorum


Söyleyen : Yıldız Tilbe


Ne Yapsam Seviyorum dinle


Yıldız Tilbe tarafından dinlediğimiz Ne Yapsam Seviyorum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ne Yapsam Seviyorum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yıldız Tilbe klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: