22 Kasım 2008 Cumartesi

Mutsuzsun izle

Mutsuzsun Şarkı Sözleri


İnanamam, dayanamam
Bile bile bu acıya katlamam
Neler diledim, neler bekledim
Zavallı gönül söyle benden ne istedin

Başı belam, gözü karam
Bu ne gurur, bu ne öfke
Yeter bu cezam
Benim mi hatam, benim mi sevdam
Sende gördün, sende duydun
Bezdim canımdam

Aklım başımda değil
Ağlamak kar etmiyor
Öyle çok sevdim seni
Başka bir aşk yetmiyor

Yıllanmış şarap gibi
Harcanıp gitti ömrüm
Yanlızlık kaderimdi
Beni çoktan öldürdün

Mutsuzsun benim gibi mutsuzsun
Haksızssın ölüm gibi zamansızssın
Vazgeçtim, ne varsa götür benden
Kalpsizsin bırakta git istersen


Söyleyen : Serdar Ortaç


Mutsuzsun dinle


Serdar Ortaç tarafından dinlediğimiz Mutsuzsun video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Mutsuzsun isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Serdar Ortaç klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: