24 Kasım 2008 Pazartesi

Mevsim Mevsim izle

Mevsim Mevsim Şarkı Sözleri


Mevsim mevsim çiçek çiçek
Baharlar deli edecek
Her mevsimde sevdan beni ha öldürdü öldürecek
Her mevsimde sevdan beni ha öldürdü öldürecek

Doymam sana doyamam ki
Senin gibi bulamam ki
Dalga dalga yağmur yağmur
Aşkın beni eritecek

Doymam sana doyamam ki
Bütün aşklar sende sanki
Dalgalarla yağmurlarla
Sevdan beni bitirecek

O davetkar bakışların
Çatılmayan o kaşların
Ağlıyorken gözyaşların
Bana seni öğretecek
Gülüyorken gözyaşların bana neler öğretecek

Doymam sana doyamam ki
Bütün aşklar bende sanki
Dalga dalga yağmur yağmur
Aşkın beni eritecek

Doymam sana doyamam ki
Senin gibi bulamam ki
Dalga dalga yağmur yağmur
Sevdan beni bitirecek

Aşkın beni eritecek
Eritecek








Söyleyen : Orhan Gencebay


Mevsim Mevsim dinle


Orhan Gencebay tarafından dinlediğimiz Mevsim Mevsim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Mevsim Mevsim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Orhan Gencebay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: