14 Kasım 2008 Cuma

Mavi Geceler izle

Mavi Geceler Şarkı Sözleri


Aşk istemediğin kadar var şu yıldızlarda
Sen başını dik tut, o göğsünüde ak
Ben ne paralandım aşk aşk diye
Gönlüm hicran hicran oldu sen bana küstükçe
Gel barışalım..
Gel sevişelim..
Mavi gecelerde bir of çekelim..
Ooooof OoOoOoof x2

Sarhoşum ben yıkılıyorum senin aşkından ooof
Nan nana nan nana nan nana na na na x3 (na)
Gel buluşalım ayrılmasın ellerimiz
Ben sana tutsak sende bana bitmesin bu rüya
Gel barışalım..
Gel sevişelim..
Mavi gecelerde bir of çekelim..
Ooooof OoOoOoof x2

Sarhoşum ben yıkılıyorum senin aşkından ooof
Hadi gel aşkım kavuşalım kavuşalım canım gel barışalım
Hadi gel aşkım kavuşalım kavuşalım mavi gecelerde bir of
çekelim

Söyleyen : Ümit Sayın


Mavi Geceler dinle


Ümit Sayın tarafından dinlediğimiz Mavi Geceler video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Mavi Geceler isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ümit Sayın klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: