23 Kasım 2008 Pazar

Leyla izle

Leyla Şarkı Sözleri


Yine mi bela yine mi bela
Nedir çektigimiz
Bize bu ceza bize bu ceza
Agir ey tanrim
Bize de bir sans bize de bir sans
Tani ey kaderim
Fazla yasamam fazla yasamam
Ah su gençligim...
Leyla...Leyla
Uyusam dizlerinde dalsam rüyalara
Sen gideli Leylam karardi dünyam
Hiç yasamadim bir sey anlamadim
Sen gideli Leylam karardi dünyam
Hiç yasamadim bir sey anlamadim
Leyla...Leyla
Sarilsam sana canim dalsam rüyalara
Leyla...Leyla
Uyusam dizlerinde dalsam rüyalara
Sana gelemem seni sevemem
Soramiyorum seni
Bizi bu yöre bizi bu töre
Bir araya getirmez
Sana da yazik bana da yazik
Yazik her seye
Bu kara bela bu kara ceza
Nedir çektigimiz
Leyla...Leyla
Uyusam dizlerinde dalsam rüyalara
Leyla...Leyla
Sarilsam sana canim dalsam rüyalara
Sen gideli Leylam karardi dunyam
Hiç yasamadim bir sey anlamadim
Sen gideli Leylam karardi dunyam
Hiç yasamadim bir sey anlamadim
Leyla...Leyla
Uyusam dizlerinde dalsam rüyalara
Leyla...Leyla
Sarilsam sana canim dalsam rüyalara

Söyleyen : Rafet El Roman


Leyla dinle


Rafet El Roman tarafından dinlediğimiz Leyla video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Leyla isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Rafet El Roman klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: