20 Kasım 2008 Perşembe

Öldür Beni izle

Öldür Beni Şarkı Sözleri


Çıktın karşıma yıktın düzenimi
Dalgalarına kırdın dümenimi
Bir zehir gibi sardın bedenimi
Şimdi, ne olur gitme
Söyle bana büyü müsün, düş müsün
Yağmurdan sonra açan güneş misin
Şarap mısın yoksa aşk mısın
Şimdi, ne olur
Gitme!ya da beni de götür cebinde
Sözüm söz bak rahat dururum yerimde
Öldür beni!ya da beni de al içine
Kendimi unutur sen olurum, içimde sen, senin içinde
Çıktın karşıma yıktın düzenimi
Dalgalarına kırdın dümenimi
Bir zehir gibi sardın bedenimi
Şimdi, ne olur gitme
Söyle bana yarın mısın, dün müsün
Kaybolmuş çiğe düşen gün müsün
Boğazımda şiirli düğüm müsün
Şimdi, ne olur



Söyleyen : Zardanadam


Öldür Beni dinle


Zardanadam tarafından dinlediğimiz Öldür Beni video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Öldür Beni isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Zardanadam klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: