18 Kasım 2008 Salı

Kıpır Kıpır izle

Kıpır Kıpır Şarkı Sözleri


İçim dışım kıpır kıpır benim
Çiçeklerden favorim yasemin
Burcum ateş yükselenim başak
Konuşmaktan yorulmaz

İşim gücüm sevmektir benim
Herşeyi herkesi severim
Yalanı sevmem bana yasak
İyilik yaptım bugün içim rahat

Söyle benimle olmak zormu
Söyle çok zor mu söyle
Söyle beni sevmek çok zor mu
Söyle söyle

Dönemem bir gidersem dönemem
Sevemem bir küsersem sevemem
Dönemem bir gidersem dönemem
Sevemem bir küsersem sevemem



Söyleyen : Deniz Arcak


Kıpır Kıpır dinle


Deniz Arcak tarafından dinlediğimiz Kıpır Kıpır video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kıpır Kıpır isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Deniz Arcak klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: