21 Kasım 2008 Cuma

Kınalı Kuzum izle

Kınalı Kuzum Şarkı Sözleri


Görmedim aşkın güzel yanını
Aşk aldı canımı yıktı ocagımı
Sevmedim böyle, sevmez olaydım
Her hain gibi sende beni aldattın
Allahım biliyor, cezamı veriyor
Bir suç işledim demekki seni gönderiyor

A!.. benim kınalı kuzum gece uykusuzum
Bu gece burası yanar, bunu ben yaparım
Kafama takarım, uzaktan bakarım
Bu gece ateşi söner, yine ben yakarım

Taş gibi kalbim bak egilmedi
Hiç heveslenme güzelim yüzümü görmessin
Sevmedim böyle, sevmez olaydım
Her hain gibi sende beni aldattın
Allahım biliyor, cezamı veriyor
Bir suç işledim demekki seni gönderiyor

A!.. benim kınalı kuzum gece uykusuzum
Bu gece burası yanar, bunu ben yaparım
Kafama takarım, uzaktan bakarım
Bu gece ateşi söner, yine ben yakarım


Söyleyen : Atilla Taş


Kınalı Kuzum dinle


Atilla Taş tarafından dinlediğimiz Kınalı Kuzum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kınalı Kuzum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Atilla Taş klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: