20 Kasım 2008 Perşembe

Karanlıkta (Akşam Olur) izle

Karanlıkta (Akşam Olur) Şarkı Sözleri


Akşam olur karanlıklar çökende
Devriyeler adım adım gezende
Kar kaplamış solmuş güller görende
Sarılıp dallarına öpesim gelir

Sanki gökten kar yerine kan yağıyor
Kar altında üşümüş bir çocuk ağlıyor
Yaşlı gözleriyle bana bakıyor
Akan gözyaşını içesim gelir

İşte böyle karanlıklar çökende
Devriyeler adım adım gezende
Yar uykuda ben yine penceremde
Doğacak güneşi göresim gelir

Kaynak: Ahmet Kaya
Yöre: -

Notasi: Karanlikta (Aksam Olur)



Söyleyen : Ahmet Kaya


Karanlıkta (Akşam Olur) dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Karanlıkta (Akşam Olur) video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Karanlıkta (Akşam Olur) isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: