20 Kasım 2008 Perşembe

İt Dalaşı izle

İt Dalaşı Şarkı Sözleri


Şifresiz kanallar anten almaz kimler aybaz anlamazsın her
Tarafta cambaz parantez açmaz
Hiçbir fertte yardım etmez yolda kapalı fallarımda yolda
Çıkmaz konaklar hiç boş olmaz
Adımda bir kusur mu vardı beyler öyle coştu bilselerdi
Boşuna koştu cümle alem aramaz
Oldu düşmeyince iş istifade etmeyiş sence boşuna
Bekleyişse beklerim ben belki
Hoşuna gitmemişse gitmemiş ve bana ne memnun olana sor bir
Manita bul ve ona bi ya da git
Anana sor rapinin adini koy o parada etmez olabilirdi
Belki tek bir hücreli bilebilir misin ki
Rap ne felsefe ve sen de serseri pas yok sana rapim
Kapkara 3 beech gelir bana fuck yapar
Arenada şeftali grubu fanları tarikat kiralık bebeler
Benim taklidim hepsi küçük ceza
Hepsi de bana hayran düşman geçinir ama hepsi de kolpam
İlham veririm herkese hoca kısa kes
Kimisi de rap yapar ama goraya mayonez disspanzer eşittir
Güneşin oğlu türkçe tercüman gerekli
Hepsine doğru bir gün bahçıvan gelirse ağaçları kessin
Anıran eşşek kim ise nallari diksin
=Nakarat=
Size hastalık bana da sağlık bulaşır kaskatı eder adamı bu
İt dalaşı
Basınç kasınca neden olur A bkasmiyim en asıl azınca beter
Olurum azmiyim
Size hastalık bana da sağlık bulaşır kaskatı eder adamı bu
İt dalaşı
Basınç kasınca neden olur A kasmiyim ben asıl azınca beter
Olurum azmiyim
Ben bir çelebi sense hokkabaz sen ayrı bir düzenbaz
Bunaldım artık oğlum olda kurtul
Haydi etme naz vekaletler felaket olmasın cesaret var mı
Sende sen cenabet ordular kumandanı
Cehalet ormanında kaybolup giden de sendin ben de
Rapçilere bir merdivendim ellerinde yanan ateştim
Alevim her bir yani sarar ve sende yanarsın faydalan yalan
Dolanla kandıransın alttan al
Ve gölge etme başka ihsan eylemem tüm eylemlerde yazılı
Bendim intikamdı alınacak acınacak bir haliniz var
Hem de gülünecek bu böyle geldi böyle bilinecek her öldü
Sandığınızda ceza kalkıp yeniden dirilecek
Obis misali patlarım en üstte ben sen alttasın yerinde say
Ben atlarım ben abdalım güzel kadın bir sus
Ferah arar su gönül bir oh çeker şu gönül ve rahatlarim
Sen ah çek hep yerinde say ben rapimi ikiye katlarım
=Nakarat=
Sizde yedek koyuncu varsa bende bolca kelime var ve sizde
Mermi varsa bende bolca cümle var
Gidip yatın ki burası dar sıkışmayın ben üsküdar'dayım
Ararsanız bulursunuz belanızı ve cezanızı
Siz hızını alamamış bi geminin tayfasısınız siz
Essekarısının da beteri portakalda bakteri misiniz
Bu dünya terse dönse belki sizle barışırız bu çok zor
İhtimaldir boş bir kitabin sayfalarısınız
Velhasıl falakada patlamaz bu film de sinemada oynamaz
Cılalı arabanı al ve gaz dilimde taramalı modda duy ve
Dinle
Elimin ayarı yoktur ama dilimle kanasa benzerim her atışı
Noktadan vurur ölüm olmadığıdan hep gurur duyar
Rüyada korkmadan yürür dururdu düşman yok olursam ancak
İlk görür bütün hepsi pişman hepsi yeni bir tür
Fesattı her zaman hesapta yanılır hep ziyan hasetlik onda
Parlayan bi pri madonna zati lan

Size hastalık bana da sağlık bulaşır kaskatı eder adamı bu
İt dalaşı
Basınç kasınca neden olu A kasmiyim ben asil azınca beter
Olurum azmim

Elde zarın hep 6şar sanma kendini sen padişah var misin
Sen hadi yarışa? o ne biçim rap öyle yaklaşma varışa
Bu mikrofonun sesi cok low senin sesin yok acil bi doktor
Buna gerek yok çek hadi mastor ben hazirim battle'a
Diplomaya gerek yok bu da sana fon
=Nakarat=


Söyleyen : Ceza


İt Dalaşı dinle


Ceza tarafından dinlediğimiz İt Dalaşı video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





İt Dalaşı isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ceza klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: