27 Kasım 2008 Perşembe

İncelikler Yüzünden izle

İncelikler Yüzünden Şarkı Sözleri


Incindim, incitildim derinden
Terkettim kendimi

Tesadüfen karsilastim içimde
Kendimle yeniden

Bir minicik kiz çocugu bak
Duruyor orada h�l�
Anlatamam gördüklerimi
O neseli çocuga

Artik beni asla yaralayamaz
Hayat eger istemezsem
Yilar beni kolay yakalayamaz
Ben durup beklemezsem

Siz yine de incelikli davranin
Benim kadar degilse de

Ben bu yüzden, incelikler yüzünden
Belki daha çok üzüldüm



Söyleyen : Sertab Erener


İncelikler Yüzünden dinle


Sertab Erener tarafından dinlediğimiz İncelikler Yüzünden video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





İncelikler Yüzünden isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sertab Erener klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: