22 Kasım 2008 Cumartesi

İdam Mahkumu izle

İdam Mahkumu Şarkı Sözleri


Dertleri dermanla verensin tanrım
Bir zalim kulunu çok seviyorum
Aşk denen bu derdin dermanı var ise
İdama mahkumu af bekliyorum
Gönlüm neler neler çekmişti amma
Benden beter var mı bilemiyorum
Korkum var yürekten
Aşkımdan da büyük
Korkumdan bir türlü gülemiyorum, gülemiyorum
Özür dilemekse ben diliyorum
Cezama sensizlik verme diyorum
Aşkına sevgine ihtiyacım var
Seni canımdan da çok çok seviyorum
Söyle gönlüm söyle deminde zaman
Derdini açmayan bulamaz derman
Sonunda geç kalıp olmadan pişman
Korkak yaşamanı istemiyorum
Kolay değil kırık bir kalp onarmak
Kolay değil gerçek seveni bulmak
Her şeye değecek baştan başlamak
Senden başkasını sevemiyorum
Sevemiyorum

Söyleyen : Orhan Gencebay


İdam Mahkumu dinle


Orhan Gencebay tarafından dinlediğimiz İdam Mahkumu video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





İdam Mahkumu isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Orhan Gencebay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: