13 Kasım 2008 Perşembe

Hey Sana Diyorum izle

Hey Sana Diyorum Şarkı Sözleri


Değişik bir bahane bul
Buda öldürmez beni
Sevmiyorum deyi ver kurtul
Desende göndermem seni

Böyle kolay çıkamazsın hayatımdan
Vuracağım ayrılığı şakağından
Umudumu emeğimi
Şu canımın hepsini harcadım senin uğruna

Hey sana diyorum
Deliler gibi seni seviyorum
Hey kime diyorum
Başka biri olamaz bunu haketmiyorum
Hey sana diyorum
Yıkılır buralar seni göndermiyorum
Hey sana diyorum ecelim bile olsan
Hiç korkmuyorum
-Www.serdemcoskun.net-



Söyleyen : Serdem Coşkun


Hey Sana Diyorum dinle


Serdem Coşkun tarafından dinlediğimiz Hey Sana Diyorum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Hey Sana Diyorum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Serdem Coşkun klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: