13 Kasım 2008 Perşembe

Hadi Bize Gidelim izle

Hadi Bize Gidelim Şarkı Sözleri


Yapma bana bu nazı , kırarım şimdi sazı ) 2

Suratını asıp da kışa döndürme yazı
Suratını asıp da cehennem etme yazı

Hadi bize gidelim yar , şişeleri dizelim yar ) 2
İçelim içelim ölümüne içelim )
Karakola düşelim yar )

Bakma öyle gözüme , inanmadım sözüne ) 2

Ben ne hatunlar gördüm , güvenilmez sözüne
Ben ne avratlar gördüm , güvenilmez sözüne

Gecelere gidelim yar , ödülleri alalım yar ) 2
İçelim içelim ölümüne içelim )
D.g.m.ye düşelim yar )



Söyleyen : Ahmet Kaya


Hadi Bize Gidelim dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Hadi Bize Gidelim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Hadi Bize Gidelim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: