14 Kasım 2008 Cuma

Güzel Hayat izle

Güzel Hayat Şarkı Sözleri


Seni gördügüm ilk bulustugum
Ilk kez öptügüm o yerdeyim simdi
Ilk gün ki gibi elimde bir gül
Kiyafetim sik seni bekliyorum

Biliyorum gelemezsin
Biliyorum dönemezsin
Ne yapsam ah nereye gitsem?
Ne söylesem, kimi dinlesem?
Güzel hayat aci hayat
Ne kaldi neyim var

Mevsim ilkbahar günlerden pazar
Seker bayrami çocuk olmak güzel
Biraz mutsuzum biraz da yalniz
Affet agliyorum, çok özlüyorum

Biliyorum gelemezsin
Biliyorum dönemezsin
Ne yapsam ah nereye gitsem?
Ne söylesem, kimi dinlesem?
Güzel hayat aci hayat
Ne kaldi neyim var
Güzel hayat


Söyleyen : Rafet El Roman


Güzel Hayat dinle


Rafet El Roman tarafından dinlediğimiz Güzel Hayat video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Güzel Hayat isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Rafet El Roman klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: