17 Kasım 2008 Pazartesi

Gülüm izle

Gülüm Şarkı Sözleri


Benim derdim bana yeter birde sen vurma
Bahar gitti firtinalar eser basimda

Gülüm gülüm yetmez ölüm ben ölürüm vay
Etme gülüm, gitme gülüm ben ölürüm vay

Askin beni bir gül gibi soldurdu her gün
Yarali bir ceylan gibi öldürdü her gün

Gülüm gülüm yetmez ölüm ben ölürüm vay
Etme gülüm, gitme gülüm ben ölürüm vay

Yetmedi mi sana gülüm bir kuru sevda
Ne vereyim sana gülüm al canim feda

Gülüm gülüm yetmez ölüm ben ölürüm vay
Etme gülüm, gitme gülüm ben ölürüm vay

Askin beni bir gül gibi soldurdu her gün
Yarali bir ceylan gibi öldürdü her gün

Gülüm gülüm yetmez ölüm savur külüm
Etme gülüm, gitme gülüm ben ölürüm vay

Gülüm gülüm yetmez ölüm savur külüm
Etme gülüm, gitme gülüm ben ölürüm vay



Söyleyen : Kubat


Gülüm dinle


Kubat tarafından dinlediğimiz Gülüm video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Gülüm isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Kubat klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: