17 Kasım 2008 Pazartesi

Git izle

Git Şarkı Sözleri


Gitme demek çok zor inan
Kendini yenmeli insan

Gitme demek çok zor inan
Kendini yenmeli insan

Arkamızda hep yarım şarkılar bıraktık
Arkamızda hep yarım şarkılar bıraktık

Git ardına bakma
Gözyaşlarımı silerim sonra
Ben hep yalnız yürüdüm
Karanlıkta bu sokakta

Git ardına bakma
Gözyaşlarımı silerim sonra
Ben hep yalnız yürüdüm
Karanlıkta bu sokakta

Sonrası yok, ben biliyorum
Aşklar bir kere biter
Sonrası yok, ben biliyorum
Aşklar bir kere biter

Arkamızda hep yarım şarkılar bıraktık
Arkamızda hep yarım şarkılar bıraktık

Git ardına bakma
Gözyaşlarımı silerim sonra
Ben hep yalnız yürüdüm
Karanlıkta, bu sokakta

Git ardına bakma
Gözyaşlarımı silerim sonra
Ben hep yalnız yürüdüm
Karanlıkta, bu sokakta



Söyleyen : Metro


Git dinle


Metro tarafından dinlediğimiz Git video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Git isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Metro klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: