28 Kasım 2008 Cuma

Dura Dura izle

Dura Dura Şarkı Sözleri



Yok denemem denedimde ne oldu
Çark tersine döndü bak oh oldu
Sen şansını şansını zorlama
Hey şey bitti sen yoluna ben yoluma

Of aman aman aman aman
Halin yaman yaman yaman yaman

Dura dura durdun belanı buldun
Sen ne umdun ne tuzaklar kurdun
Aman aman aman
Mayasını buldun tutturamadın
Ben oh çektim sense kudurdun
Üstümeüstüme gelip durdun
Yalanlarınla alt yapı kurdun
Demek cicim sende yönetmen oldun
Yutturamadın ben seni okuttum

Yıkılıyo burası ey baş belası
Geldi hesap zamanı çektim yakanı
Kelek yapılırmı bize hiç
Yürek takılırmı size hiç
Alnımda enayi yazmıyor ki
Beni görünce kıza heycan basmıyorki
Tipim müsait olamaz ama onurum
Onla oynayan her kızı inan vururum



Söyleyen : Can Kan


Dura Dura dinle


Can Kan tarafından dinlediğimiz Dura Dura video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Dura Dura isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Can Kan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: