13 Kasım 2008 Perşembe

Dünya Yıkılsa izle

Dünya Yıkılsa Şarkı Sözleri


Şu hayat kavgasında toz duman sürüklendim
Nerdesin suna boylum gözlerinde sevdam kaldı
Öyle bir yaşamak ki
Kendimi zor büyüttüm
Ayrılık vurgununda belli etmedim ama ciğerim yandı
Elleri sevdim sanma hatıran şahidimdir
Ben yandım yar sen yanma
Aşk amansız bir haindir
Dünya yıkılsa, yıkılmaz aşkın bende
Leyla yeniden can buldu bak sayende
Verdiğin söz hükümsüz
Geçmedi gönül senden
Ettiğim aha inanma
Sana hiçbir kötülük gelmez benden
Elleri sevdim sanma hatıran şahidimdir
Ben yandım yar sen yanma
Aşk amansız bir haindir
Dünya yıkılsa, yıkılmaz aşkın bende
Leyla yeniden can buldu bak sayende


Söyleyen : Gülşen


Dünya Yıkılsa dinle


Gülşen tarafından dinlediğimiz Dünya Yıkılsa video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Dünya Yıkılsa isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Gülşen klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: