16 Kasım 2008 Pazar

Divana Kalsın izle

Divana Kalsın Şarkı Sözleri


Ben de şu dünyaya geldim giderim
Kalsın benim davam divana kalsın
Muhammet Ali'dir benim vekilim
Kalsın benim davam divana kalsın

Yorulan yorulsun ben yorulmazam
Derviş makamından ben ayrılmazam
Dünya kadısından ben sorulmazam
Kalsın benim davam divana kalsın

Ben de vekil ettim bar-i hudamı
O da kulu gibi zulüm ede mi
Orda söyletirler bir bir adamı
Kalsın benim davam divana kalsın

Dolanıp çevrilip birgün gelirsin
Ettiğin işlere pişman olursun
Orda da mı Hızır Paşa olursun
Kalsın benim davam divana kalsın

Mümin müslim döşürür de cem olur
Anda sınık yaralara em olur
Kara taş erir de safi mum olur
Kalsın benim davam divana kalsın

Pir Sultan Abdalım dünya fanidir
Giden adil beyler gelen ihvandır
Kırkların divanı ulu divandır
Kalsın benim davam divana kalsın

Kaynak: Pir Sultan Abdal
Yöre: -

Notasi: Divana Kalsin



Söyleyen : Pir Sultan Abdal


Divana Kalsın dinle


Pir Sultan Abdal tarafından dinlediğimiz Divana Kalsın video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Divana Kalsın isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Pir Sultan Abdal klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: