20 Kasım 2008 Perşembe

Dinle izle

Dinle Şarkı Sözleri


Dinle
Bu şarkım sana dinle
Söyle
Nasıl sevdiğimi söyle

Müptela oldum aşka seninle
Kayboldum gözlerinde
Uçurumsun sen bu bedende

Herşeyi bırakıp bir köşeye
Yanmaya hazırım ben
Seninle ateşlerde

Yanmışım sönmüşüm ellerinde
Bitmişim tükenmişim gözlerinde

Müptela oldum aşka seninle
Kayboldum gözlerinde
Uçurumsun sen bu bedende

Herşeyi bırakıp bir köşeye
Yanmaya hazırım ben
Seninle ateşlerde

Tutsak
Bu gönül sana tutsak
Yasak
Başkası sana yasak

Müptela oldum aşka seninle
Kayboldum gözlerinde
Uçurumsun sen bu bedende

Herşeyi bırakıp bir köşeye
Yanmaya hazırım ben
Seninle ateşlerde

Yanmışım sönmüşüm ellerinde
Bitmişim tükenmişim gözlerinde

Müptela oldum aşka seninle
Kayboldum gözlerinde
Uçurumsun sen bu bedende

Herşeyi bırakıp bir köşeye
Yanmaya hazırım ben
Seninle ateşlerde



Söyleyen : Mahsun Kırmızıgül


Dinle dinle


Mahsun Kırmızıgül tarafından dinlediğimiz Dinle video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Dinle isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Mahsun Kırmızıgül klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: