24 Kasım 2008 Pazartesi

Bu Şarkının Sözleri Yok izle

Bu Şarkının Sözleri Yok Şarkı Sözleri


Benim bu son mesajımı okuduğunda
Belkide içine yaşlar dolacak
Dünyan dönecek, çünkü okuduğunda
Ben hayatta olmayacam ki

Sana veda etmeden önce
O eski resimlerdeki yalan mutlulukları izledim
Lanet ettim ağladım
İçmeden sarhoş oldum be
Başım döndü hep seni düşündüm
Aradım seninle olduğum o güzel günleri
Hani sarılırdık şarkılar okurduk
Ama duygularımı anlatacak gücüm yok artık
O yüzden bu şarkının sözleri yok bu şarkının sözleri yok

Bu şarkının ne yazık ki sözleri yok
Bu şarkının ne yazık ki bestesi yok
Ben ölmüşüm seni saracak canım yok
Seni çok seviyordum
O sevenin artık yok

Bu şarkının ne yazık ki sözleri yok
Bu şarkının ne yazık ki bestesi yok
Sensiz ben inan yaşayamadım
Seni çok seviyordum
O sevenin artık yok
Off off off off ooooffff

Sevenler duygularını şarkılarla anlatırmış
Çekilmeyen acılarını dostlarla paylaşırmış
Beni öyle öyle vurdun anlatacak gücüm yok
İşte bu bu yüzden bu şarkının

Bu şarkının ne yazık ki sözleri yok
Bu şarkının ne yazık ki bestesi yok
Ben ölmüşüm seni saracak canım yok
Seni çok seviyordum
O sevenin artık yok

Bu şarkının ne yazık ki sözleri yok
Bu şarkının ne yazık ki bestesi yok
Sensiz ben inan yaşayamadım
Seni çok seviyordum
O sevenin artık yok



Söyleyen : İsmail YK


Bu Şarkının Sözleri Yok dinle


İsmail YK tarafından dinlediğimiz Bu Şarkının Sözleri Yok video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bu Şarkının Sözleri Yok isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla İsmail YK klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: