26 Kasım 2008 Çarşamba

Bozuk izle

Bozuk Şarkı Sözleri


Geceler çekilmiyor sen nerdesin söyle
Mutsuzluk hep sarıyor ben nerdeyim bilmiyorum
Şimdi kiminlesin allah iyilik versin
Çektiğimi sende çek çekemez duygusuzsun
İstersen al canımıda kurtulayım
Zaten kalbim olmadan ne kadar yaşarım
Sanmıştım benimsin seni yanılmışım bilmiyordum
Kalpsiz ve bozuk olduğunu

(Şiir)
Bak ne hale soktun beni kendimle savaşıyorum
Aşk ile bağlılık yeminler verdiğin sözler ölürümde bırakmam
Deyişin
Hepsi yalanmıydı sonunda kötülük kazandı zafer çığlıkları
Atıyorlar
Sevgizi sığınamızdı çöktü be kalpsiz seni kaderinle
Yalanlarınla allahsızlığınla başbaşa bırakıyorum


Söyleyen : Doğuş


Bozuk dinle


Doğuş tarafından dinlediğimiz Bozuk video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bozuk isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Doğuş klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: