16 Kasım 2008 Pazar

Benim Büyük Allahım izle

Benim Büyük Allahım Şarkı Sözleri


Ben seni cok sevmiştim
Bak gözlerimden belli
Şimdi de düşmanlarım
Oynayı çifte telli

Benim büyük allahım
Herseyi göriyisun
Benim ki can degil mi
Aglatıp duriyusun

Daglara kar var idi
Bu ne bicim yar idi
Bırakıp gitti beni
Zannettim saka idi

Benim büyük allahım
Herseyi göriyusun
Benim ki can degil mi
Aglatıp duriyusun

Aksın gözümden yaşlar
Dolsun bardaklar dolsun
Bana çektirdiklerin
Ahrette hakkım olsun

Benim büyük allahım
Herseyi göriyisun
Benim ki can degil mi
Aglatıp duriyusun



Söyleyen : Davut Güloğlu


Benim Büyük Allahım dinle


Davut Güloğlu tarafından dinlediğimiz Benim Büyük Allahım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Benim Büyük Allahım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Davut Güloğlu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: