14 Kasım 2008 Cuma

Ben Topraktan Bir Canım izle

Ben Topraktan Bir Canım Şarkı Sözleri


Ben topragin sinesinde insan denilen bir canim
Hem düsünür hem severim budur tastan farkli yanim
Her maddenin zerresini bedenimde tasiyorsam
Ben ne bir tas ne bir agaç, insanligimla insanim

Ben topraktan bir canim senin gibi
Çignesen ne fark eder yolun gibi
Dil söylemis, kalp kirilmis . ha bir eksik ha bir fazla
Ne fark eder derdin gibi
Ben seni her halin ile seviyorum toprak gibi

Benim askta tek dilegim, benim cefada örnegim
Aglatmayi hüner bilen benim vefasiz sevdigim
Gel . gel

Affetme beni sensiz gülersem
Affetme senden bir sey gizlersem
Askin ecel olsa bile
Affetme senden sonra can verirsem

Istemem sensiz olan kaderi
Ver bana sana gelen dertleri
Olsa bundan daha beteri
Affetme sana sikayet edersem

Benim askta tek dilegim, benim cefada örnegim
Aglatmayi hüner bilen benim vefasiz sevdigim

Bahtimdaki yalnizlik seni bana getirdi
Bahtimdaki acilar seni bana getirdi
Askin ile bütün dertler anlamini yitirdi

Raziyim senden gelen her seye
Raziyim askin ile ölmeye
Senle geçen bir günümü
Degismem senden sonra can vermeye


Söyleyen : Orhan Gencebay


Ben Topraktan Bir Canım dinle


Orhan Gencebay tarafından dinlediğimiz Ben Topraktan Bir Canım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ben Topraktan Bir Canım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Orhan Gencebay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: