13 Kasım 2008 Perşembe

Ayrılmayalım izle

Ayrılmayalım Şarkı Sözleri


Ayrılmayalım ayrılmayalım
Sensiz gecen bir an yasamayalım
Bu aşk yolunda
Ömrüm sonunda
Sensiz gecen bir an yaşamayalım

Gitmemi isteme, isteme benden
Böyle bir aşk, yaşanmaz ki
Duyar mısın beni, sesimi söyle
Ayrılık bize hiç yakışmaz ki

Gitmemi isteme, isteme benden
Böyle bir aşk, yaşanmaz ki
Duyar mısın beni, sesimi söyle
Ayrılık bize hiç yakışmaz ki

Ayrılmayalım ayrılmayalım
Sensiz gecen bir an yaşamayalım
Bu aşk yolunda
Ömrüm sonunda
Sensiz gecen bir an yaşamayalım

Ayrılmayalım ayrılmayalım
Sensiz gecen bir an yaşamayalım
Bu aşk yolunda
Ömrüm sonunda
Sensiz gecen bir an yaşamayalım
Gitmemi isteme, isteme benden
Böyle bir aşk, yaşanmaz ki
Duyar mısın beni, sesimi söyle
Ayrılık bize hiç yakışmaz ki
Ayrılmayalım ayrılmayalım
Sensiz gecen bir an yaşamayalım
Bu aşk yolunda
Ömrüm sonunda
Sensiz gecen bir an yaşamayalım

Senden kolay vazgecseydim
Aşkı kolay terk etseydim
Aşk sordu düşünmeyenlerın
Bir tek seni sevdim
Ayrılmayalım ayrılmayalım
Sensiz gecen bir an yaşamayalım
Bu aşk yolunda
Ömrüm sonunda
Sensiz gecen bir an yaşamayalım



Söyleyen : Ferda Anıl Yarkın


Ayrılmayalım dinle


Ferda Anıl Yarkın tarafından dinlediğimiz Ayrılmayalım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ayrılmayalım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ferda Anıl Yarkın klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: