19 Kasım 2008 Çarşamba

Ayşem izle

Ayşem Şarkı Sözleri


İtiraf ettim kendime, seviyormuşum meğer diye
Sonrada güldüm halime, çocukmusun oğlum diye
Meğer hep çocukmuşum büyümemişim kalmışım
Hiç farkına varmamışım daha sanki on beş yaşım
Ayşem ayşem ayşem gül ayşem güldür ayşem
Ayşem ayşem ayşem yolun ecelimdir ayşem
Ayşem ayşem ayşem gurbetten dönüşüm ayşem
Ayşem ayşem ayşem rüzgarım gülüm gül ayşem
Ayşe mutlu biten bir masal, madalyonun güzel yüzü
Hem kontes hem köylü kızı, ahh ne diyeyim peri kızı
Ben seni sevdim sen beni sevmesende olur
Zaten aşk budur
Ama yinede
Hadi neyse



Söyleyen : Kıraç


Ayşem dinle


Kıraç tarafından dinlediğimiz Ayşem video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ayşem isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Kıraç klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: