25 Kasım 2008 Salı

Atesten Gömlek izle

Atesten Gömlek Şarkı Sözleri



Yanmasini bildin narina
Kül olmasinida bilirim
Yar diye bastim bagrima
Sikayetcide hic degilim

Seviyorum seni
Seni seviyorum
İcim gidiyor sana
Üstüne titriyorum

Askin atesten gömlek olsada
Yine yine yine yine yine giyecegim
Bedeli kara zindan deseler bile girecegim

Yan dedigin sey senden ibaret
Yani kisaca sana emanet
Leylayla mecnundan dahada beterim
Ölürsem hakkini bana helal et

Seviyorum seni
Seni seviyorum
İcim gidiyor sana
Üstüne titriyorum

Askin atesten gömlek olsada
Yine yine yine yine yine giyecegim
Bedeli kara zindan deseler bile girecegim






Söyleyen : Ebru Yaşar


Atesten Gömlek dinle


Ebru Yaşar tarafından dinlediğimiz Atesten Gömlek video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Atesten Gömlek isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ebru Yaşar klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: