14 Kasım 2008 Cuma

Aslolan Aşktır izle

Aslolan Aşktır Şarkı Sözleri


Susma konuşalım dersen ona da evet
İster savaşalım ister barışalım
İster daha uzak ister yakın durarak
Sen seç ben uyarım aslolan aşktır

Gidiyorum bu defa bitti derken
Bir adım geriye uzlaştık
Çünkü ortalama bir aşktık
Şiddeti vasatın altında
Zora gelince kaçtık

Ne sen canım ne ben göze alamazdık
Aşk bu ölüme eştir bizse sıradandık
Daha çok yolumuz var muhtelif konumuz var
Önce durulmalı sonra kibar kibar

Gidiyorum bu defa bitti derken
Bir adım geriye uzlaştık
Çünkü ortalama bir aşktık
Şiddeti vasatın altında
Zora gelince kaçtık


Söyleyen : Sertab Erener


Aslolan Aşktır dinle


Sertab Erener tarafından dinlediğimiz Aslolan Aşktır video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Aslolan Aşktır isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sertab Erener klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: