21 Kasım 2008 Cuma

As Kolera izle

As Kolera Şarkı Sözleri


Kolera
Müzakeremiz aheste, taksit iste sanki hediye kambur kambur
Üstüne yapma etme uyma jeste hepsi nekre düştü cemre tek
Bir metre dikti yokuşu piyango vuruşu yoruma kapalı darpın
Dokusu sabit kolera duruşu perde altı insan kokusu getir
Bir kanaat artık ey huşu modum saptı depara kalktı huzur
Kaçtı kalbim kutulu kural tanımaz oldu her duruüstüne
Simler savrulu mars yaşandı rap çıraktı karakalemle
Noktalandın ben duraktım son durakta yolculandın kalbim
Kırık tıbbi atık yelkovan sel aldı tarafsız taraftım tartı
Sağda kaldı kahve altı we kolera uykusundan sıçradı hatırı
Sayılı döşeli dayalı nazarı üstüne yıkılı vidası sıkılı
Kıyamette alacakaranlık kuşağı bedenim dik suratım baş
Aşağı buyrun oturun şapa yaşa başa taşa kolera kafa kıwamı
Haşlama kirpiği yandı her dal sigarada yarım anestezik bir
Pirana sagopa
Ultra ince karma mantra beni deep freeze E bağla tadım
İyice kaçmakta köküme işlemiş bir fobia herkes çekti kopya
Üç buçuktan dörtlük iddia iste bir yüzün wermezsem 2 yüzüm
Kara tam bir rampa lyriclerim uçurtma kapalı tıkalı kutuda
Kafanı fazla takma derine dalma nakarat (sago) bas
Damarlarıma sızlasın, azami hırsımın desteği olmasa hasmın
Hücümlarına çare arar bulamaz yere öylece yığılır maskot
Sagopa
İyi şansın peşinde kowalayanlar yakaladıklarında
Bırakmayacaklar bu kesin. zamanı ve seni iki yönde ele al
1-Kullanılmaya ihtiyacı var 2-huzura varmak için yapılır
Psikolojik çetin savaşlar.bağrına basılan: taşlar kokuşmuş
Ruh leşlerinize ruh eşimle ısırık attım, neyse kaderin
Çıksın falın. benden bir dirhem sewgi çalamadı hasım. sıkı
Ve zor bir yaşamın içinde yuvarlanan bir çenem olduğundan
Hastalıklı ve bulaşıcı bu nazım. aynı giysiler altına
Saklanmış bedenim, ayrı sillelerle sarsılan süvarilerim
Rabbın nefesi rüzgar olmuş ben onunla sonsuza eserim
Cewapların olmalı, çünkü sorularım vardı her
Kekelediğinde yalan sinyallerin yandı. şimşek çakışı
Misali beş saniyelik gelip geçendi ağlamacıkların
Bayraklarımı topraklarına diktim.sawaş yeni başladı şarkı
Sonuna dek devam edecek. dört barın ardından şarkımda
Korku kokusu belirecek



Söyleyen : Sagopa Kajmer


As Kolera dinle


Sagopa Kajmer tarafından dinlediğimiz As Kolera video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





As Kolera isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sagopa Kajmer klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: