16 Kasım 2008 Pazar

Annem izle

Annem Şarkı Sözleri


Annem

Söz=samim cebeci
Müzik=yılmaz tatlıses

Bebekken dökülen göz yaşlarımı
Güneşe sererek kuruttum annem
Senin şefkatinden uzak büyüdüm
Sevilmek ne demek unuttum annem

Seni beklemekti gecem gündüzüm
Seni dilemekti en güzel sözüm
Kim bilir yetimim belki öksüzüm
Ben neden doğmuştum unuttum annem

Gittiğin yerlerde çiçeğin var mı
Onlarda ben gibi yaramazlar mı
Terk edip gidersen ağlamazlar mı
Çocuklar güler mi unuttum annem


Söyleyen : Yılmaz Tatlıses


Annem dinle


Yılmaz Tatlıses tarafından dinlediğimiz Annem video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Annem isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yılmaz Tatlıses klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: