27 Kasım 2008 Perşembe

Aman Be izle

Aman Be Şarkı Sözleri


Hic birsey yokmus gibi bakma oyle
Bir narin gul daliydim kirdin
Ben gonlumu sana verdim ama
Sen gittin ah kaldin uzaklarda
Gun geldi bas ucunda bahar oldum
Sense ah, guzu sevdin durdun
Yalnız seninim dedim
Ama yetinmedin
Sana yetmedi, yetmedi yazik ki sevgim
Aman be, aman be
Ben bittim artik bana donsen de
Yapamam donsende artik, olmaz seninle
Vazgec benden, gelme
Vazgec artik benden sen git gelme
Aman be aman be
Aciyi optum durdum sen diye
Artik yok bu iskence, kaldim kendimle
Vazgec benden, git artik gelme

Söyleyen : Ayşen


Aman Be dinle


Ayşen tarafından dinlediğimiz Aman Be video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Aman Be isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ayşen klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: