24 Kasım 2008 Pazartesi

Aşk Bana Lazım izle

Aşk Bana Lazım Şarkı Sözleri


Sen beni hiç tanımıyorsun
Ne aşklar yaşadım bir zamanlar
Çok kırıldım bilmiyorsun
Dağıttım kendimi ben bu aralar

Aramasam seni hiç şaşırma
Benim sağım solum belli olmaz
Yorma kendini bu saatten sonra
Hiç kimse beni aşka inandıramaz

Ben çoktan beri kapadım o defteri
Aşk bana lazım değil artık
Aşdım kendimi geçtim o işleri
Aşk bu devirde güzelim yalan artık

Ben çoktan beri kapadım o defteri
Aşk bana lazım değil artık
Aşdım kendimi geçtim o işleri
Aşk bu devirde güzelim yalan artık



Söyleyen : Hakan Peker


Aşk Bana Lazım dinle


Hakan Peker tarafından dinlediğimiz Aşk Bana Lazım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Aşk Bana Lazım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hakan Peker klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: