22 Kasım 2008 Cumartesi

Acıları Bana Bırak izle

Acıları Bana Bırak Şarkı Sözleri


Açılır ellerin
Beni düşündüğün an
Dokunur gözlerin bana
Ağladığın an
Ateşlere düşer bedenim
Aşktır aldatan
Aldatıpta ayıran
Gökten yere vurduran

Bırak acıları içime alayım
Saçlarınla okşa ruhuna dolayım
Acıları bırak
Sevdana adayayım
Ölümüne okşa
Çiçeklerde kanayım

Geceler bekler beni unuttuğun an
Göçeder şarkılar bana güldüğün an
Buzullar erir tenimde
Aşktır aldatan
Aldatıpta ayıran
Gökten yere vurduran

Bırak acıları içime alayım
Saçlarınla okşa ruhuna dolayım
Acıları bırak
Sevdana adayayım
Ölümüne okşa
Çiçeklerde kanayım


Söyleyen : Murat Yılmazyıldırım


Acıları Bana Bırak dinle


Murat Yılmazyıldırım tarafından dinlediğimiz Acıları Bana Bırak video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Acıları Bana Bırak isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Murat Yılmazyıldırım klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: